Δευτέρα Σεπτεμβρίου 14, 2015
Η δημιουργία πρωτότυπου και συναρπαστικού περιεχομένου αποτελεί πρόκληση για κάθε website ξενοδοχείου, και μοιάζει δύσκολο. Ευτυχώς, υπάρχουν ειδικοί που με την εμπειρία και τη τεχνογνωσία τους μπορούν να σας βοηθήσουν και να βελτιστοποιήσουν το website σας.
Ας δούμε πως μπορούμε να δώσουμε ώθηση στα bookings του hotel website σας.
Digital marketing content σημαίνει το πως θα παρουσιάσετε το ξενοδοχείο σας στο μεγαλύτερο ποσοστό του κοινού που σας ενδιαφέρει, άρα είναι σημαντικό να δημιουργήσετε διάφορες προοπτικές και να επηρεάσετε με αυτό τον τρόπο τους επισκέπτες της σελίδας σας να κάνουν κράτηση μέσα από το website σας, ή όχι.
Στην πραγματικότητα το 57% όλων των κρατήσεων ταξιδιών γίνονται μέσω internet.
Το να έχετε την ευκαιρία να πείτε μια ιστορία και να καθοδηγήσετε τον επισκέπτη σας μέσα από μια ολοκληρωμένη εμπειρία στο ξενοδοχείο σας, είναι το κλειδί για να αυξήσετε την αλληλεπίδραση μαζί τους και τις online μετατροπές. Παρακάτω θα διαβάσετε κάποιες από τις καλύτερες συμβουλές για τη δημιουργία εξαιρετικού περιεχομένου, αλλά και τρόπους marketing.
Γνώση για τους πελάτες = Δύναμη
Το να γνωρίζετε ποιο είναι το κοινό σας είναι το κλειδί προς την επιτυχία οποιουδήποτε πουλάει online, και το να προσαρμόζετε το περιεχόμενό σας για να ταιριάζει με τις απαιτήσεις του επισκέπτη σας είναι απαραίτητο για την αύξηση των μετατροπών (για αυτό το κοινό).
Πριν ξεκινήσετε να σχεδιάσετε - γράψετε το περιεχόμενο της σελίδας σας, πρέπει να κάνετε μια έρευνα στα στοιχεία των πελατών σας και να στοχεύσετε δημογραφικά εκεί που εμπλέκονται πιο τακτικά με την ιστοσελίδα σας. Αυτό θα σας επιτρέψει να ορίσετε το ύφος του περιεχομένου που θα εστιάσετε, αν θα είναι για οικογένειες, για ηλικιωμένους, για ζευγάρια κτλ.
Όταν έχετε εντοπίσει τις αγορές που πρέπει να εστιάσετε, πρέπει να δημιουργήσετε online περιεχόμενο που θα "αλληλεπιδράσει" με τους ανθρώπους, και μέσω των καναλιών σας στα social media αλλά και φυσικά μέσα στο website σας (για αύξηση μετατροπών).
Πρέπει κάθε σελίδα να εστιάζει κάπου;
Καθώς σχεδιάζετε το περιεχόμενο του hotel site σας θα πρέπει να ορίσετε ένα θέμα ανά σελίδα περιεχομένου. Αυτό θα επιτρέψει στους εν δυνάμει πελάτες σας να έχουν ευκολότερη αλληλεπίδραση με το site και να κατανοήσουν το μήνυμα που κάθε σελίδα τους περνάει.
Με το μοιράσετε τα θέματά σας με κύριες σελίδες και υποσελίδες, επιτρέπετε στους επισκέπτες σας να πλοηγηθούν στο site σας με ευκολία, και να "καθίσουν" περισσότερο χρόνο. Αυτό θα βοηθήσει πολύ και στην κατάταξη του site σας στα αποτελέσματα αναζητήσεων.
- Χρησιμοποιήστε λέξεις κλειδιά σε όλη τη σελίδα για να δώσετε έμφαση στο κεντρικό θέμα της.
- Συμπεριλάβετε φωτογραφίες σχετικές με τη σελίδα
- Φροντίστε να είναι απλή
- Και να "αγγίζει" σε προσωπικό επίπεδο τον χρήστη. Χρησιμοποιήστε λέξεις που δεν περιέχουν αποκλεισμούς, όπως "σας" και "μας" ώστε να φέρετε πιο κοντά τον χρήστη. Αυτό θα χτίσει μια γερή σχέση ανάμεσα στον χρήστη και το brand του ξενοδοχείου σας.
Video
Τους τελευταίους μήνες η δύναμη του video κάνει όλο και περισσότερο την εμφάνισή της μέσα στις αναζητήσεις και τα social media. Με τη χρήση video είναι δυνατό να δημιουργήσετε μια ιστορία που αγγίζει τα συναισθήματα του χρήστη και του παρουσιάζει την εμπειρία που θα ζήσει αν επισκεφθεί το ξενοδοχείο σας.
Οι άνθρωποι ξοδεύουν 50% περισσότερο χρόνο το μήνα για να παρακολουθούν video στο YouTube κάθε χρόνο, στοιχείο που δείχνει την τεράστια αύξηση και την προοπτική που θα έχει το video στο site σας.
Εκτός από το YouTube, όλα τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης έχουν πλέον τη δυνατότητα να φιλοξενούν video στις πλατφόρμες τους.
Αυτό διευκολύνει την πρόσβασή σας και επιτρέπει στους πιθανούς πελάτες σας απλά να παρακολουθούν το video σας από το κινητό τους.
Κρατήστε το περιεχόμενο του video σύντομο και άμεσο: πρέπει να κερδίσετε την προσοχή του θεατή στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα, πριν μετακινηθούν στο επόμενο post. Πείραμα έδειξε ότι μόνο το 25% των θεατών παρακολούθησαν ολόκληρο το video, και ο μέσος χρόνος θέασης ήταν 14 δευτερόλεπτα.
Από που να αρχίσετε
Ο σχεδιασμός και η δομή του περιεχομένου του site σας είναι πολύ σημαντικά στοιχεία για τον αντίκτυπο που θα έχει στον πελάτη. Για παράδειγμα, παράγραφοι με κενά μεταξύ τους και εύκολες στην ανάγνωση θα αυξήσουν αρκετά τον μέσο όρο που αφιερώνει κάποιος στη σελίδα.
Όταν οι χρήστες ενημερωθούν για το ξενοδοχείο σας θα χρειαστεί να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με αυτόν τον πελάτη και να κερδίσετε την προσοχή του.
Τι ακριβώς πρέπει να συμπεριλάβετε στη σελίδα σας:
- Τίτλο
- Εισαγωγικό κείμενο
- Σημεία κλειδιά
- Σημεία δράσης
Για να ξεκινήσετε πρέπει να ορίσετε τους στόχους σας.
Όταν αρχίσετε τη δημιουργία του περιεχομένου, είναι πολύ σημαντικό να ορίσετε ποιος είναι ο βασικός στόχος της ιστοσελίδας σας. Ποια είναι τα αποτελέσματα που θέλετε να έχετε από το site σας; Οι βασικοί στόχοι μπορούν να περιέχουν:
1) Να γίνουν κρατήσεις
2) Συμπλήρωση φόρμας
3) Να κάνουν download του φυλλαδίου σας
4) Αγορά voucher
5) Εγγραφή στο Newsletter σας
Σχεδιασμός - Δώστε προτεραιότητα στην πιο σημαντική πληροφορία σας
Οι πελάτες δεν διαβάζουν το περιεχόμενο, απλά "σκανάρουν" το κείμενο για να βρουν την πιο σημαντική πληροφορία. Άρα είναι απαραίτητο να βάλετε τις πιο σημαντικές πληροφορίες σας, πρώτες. Έρευνες έχουν δείξει ότι το 80% των χρηστών θα διαβάσουν τον τίτλο της σελίδας, αλλά αναλογικά μόνο το 20% αυτών θα συνεχίσουν διαβάζοντας το μεγαλύτερο μέρος του κειμένου. Έχοντας αυτό ως δεδομένο, είναι μεγάλης σημασίας να εστιάσετε στο να γράψετε έναν "δυνατό" κεντρικό τίτλο σε κάθε σελίδα.
Το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι διαδραστικό
Η δημιουργία περιεχομένου στο site σας είναι μια καλή ευκαιρία για δημιουργία ξεκάθαρων "call to action". Το περιεχόμενο πρέπει να οδηγεί τους χρήστες απευθείας σε έναν από τους στόχους που έχετε θέσει. Για παράδειγμα, αμέσως μετά την περιγραφή των πλεονεκτημάτων της υπέροχης σουίτας σας, προσθέστε ένα καθαρό call to action κουμπί για να ενθαρρύνετε τους χρήστες να κάνουν κράτηση.
Μην βαρεθείτε - φτιάξτε πρωτότυπο περιεχόμενο
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να βελτιστοποιήσετε το site σας είναι να εξασφαλίσετε πρωτότυπο περιεχόμενο. Όπως ίσως γνωρίζετε, όχι μόνο θα σας τιμωρήσει το Google για αναπαραγωγή περιεχομένου και παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων, αλλά και οι επισκέπτες θα χάσουν το ενδιαφέρον τους για το περιεχόμενο εάν αυτό επαναλαμβάνεται και άλλες σελίδες μέσα στο site.
Άρα σημαντικό είναι να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να περιγράφει την πραγματικότητα του ξενοδοχείου σας και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του.
Αυτό θα βοηθήσει στο να χτίσετε μια πιο δυνατή σχέση με τους επισκέπτες σας. Το πρωτότυπο περιεχόμενο θα ενισχύσει τις μοναδικές πτυχές του ξενοδοχείου σας και το τι μπορείτε να προσφέρετε σε έναν πελάτη σας.
Χρησιμοποιήστε τα δυνατά σημεία πώλησης που διαθέτετε
Τι κάνει την επιχείρισή σας μοναδική; Καθώς ο καταναλωτής σερφάρει στο web ψάχνει για κάτι που θα τραβήξει την προσοχή του και θα αποτυπώσει το προϊόν στη μνήμη του εύκολα.
Δείτε προσεκτικά το ξενοδοχείο σας και επιλέξτε τα πιο δυνατά σημεία σας. Βρίσκετε μήπως δίπλα σε μια όμορφη παραλία; Το εστιατόριο του ξενοδοχείου σας ετοιμάζει εξαιρετικά πιάτα; Πως είναι η ατμόσφαιρα - διασκεδαστική; μέσα στη φύση; Δείτε ποια είναι τα σημαντικά στοιχεία του ξενοδοχείου σας.
Μετά, δώστε μια ξεκάθαρη εικόνα του τι μπορείτε να προσφέρετε σε έναν επισκέπτη. Αυτό θα φέρει πιο κοντά τον επισκέπτη της σελίδας σας στην κράτηση.
Σχεδιασμός rate plans
Κρατήστε τα όσο πιο σύντομα και ευχάριστα γίνεται.
Τα rate plans πρέπει να δείχνουν πληροφορία για την προσφορά και να αναδεικνύουν τα κύρια χαρακτηριστικά της. Δεν είναι για προώθηση όλου του ξενοδοχείου!
Μερικά tips για καλύτερα rate plans:
Συνέπεια:
Διαλέξτε ένα στυλ και μείνετε σ' αυτό - διατηρήστε τις γραμματοσειρές και τα μεγέθη τους πάντα ίδια σε όλα τα rate plans που θα ανεβάσετε στο site σας.
Ύφος:
Κρατήστε το ύφος του κειμένου ίδιο σε όλες τις περιγραφές των rate plans σας.
Μήκος:
Αποφύγετε τις μεγάλες παραγράφους! Όταν διαβάζουμε online τα μάτια μας κουράζονται. Καλό θα είναι να χρησιμοποιήσετε bullets για να τονίσετε τα κύρια χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου σας.
Η προσοχή σας στο plan:
Υπενθυμίζουμε ότι δεν πουλάμε ολόκληρο το ξενοδοχείο. Προσθέστε μια εισαγωγική γραμμή κειμένου για κάθε rate plan ξεχωριστά που να περιγράφει συγκεκριμένη προσφορά και όχι όλα τα δυνατά σημεία πώλησης του ξενοδοχείου.
Κάντε Upselling
Έτσι θα έχετε μια καλή ευκαιρία να δημιουργήσετε έξτρα εισόδημα. Ένα καλό upselling περιλαμβάνει:
- Πρόσκληση ατόμων για upgrade σε «exclusive» ή «luxury» δωμάτια.
- Προσθήκη επιπλέον χαρακτηριστικών στα δωμάτια-ξεχωριστό lounge & εστιατόριο, μίνι μπαρ, χώροι διασκέδασης, τηλεόραση, internet κτλ.
Σημαντικό είναι να θυμόμαστε ότι ότι όταν κάνουμε upselling σε ένα δωμάτιο πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι τιμές που διαμορφώνονται είναι λογικές προς τον πελάτη.
Ο πιο εύκολος τρόπος για την εφαρμογή ενός upselling είναι η καθαρή αναβάθμιση στην τιμή. Κάνοντας αυτό διασφαλίζετε ότι το κόστος του upgrade δεν είναι δυσβάσταχτο για κανένα πελάτη. Τα κύρια πλεονεκτήματα του upselling είναι η αύξηση στην ικανοποίηση του πελάτη και το επιπλέον εισόδημα για το ξενοδοχείο σας.
Εστιάστε στο τι έχει το ξενοδοχείο σας να προσφέρει, και δείτε που είναι εφικτό και προσθέσετε επιπλέον έσοδα στις κρατήσεις σας πριν ο επισκέπτης έρθει στο ξενοδοχείο. Αυτά τα προνόμια θα μπορούσαν να συμπεριλαμβάνουν ένα δείπνο, μια θεραπεία στο spa ή κάτι άλλο ανάλογο.
Συμβουλή:
Αποφύγετε να τονίζετε standard χαρακτηριστικά όπως το πιστολάκι για τα μαλλιά, το τηλέφωνο ή τις πετσέτες.
Χρήση εικόνων
"Μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις" και αυτό αποτελεί μια μεγάλη αλήθεια για τα hotel sites. Η δημιουργία μιας δυνατής εικόνας για το ξενοδοχείο σας και του τι μπορεί να προσφέρει, θα φέρει πολύ πιο κοντά τον επισκέπτη της σελίδας σας και θα δημιουργήσει καλή σχέση ανάμεσα σε αυτόν και την επιχείρισή σας.
Προβάλετε την ιστορία σας
Ποια είναι η ψυχή τους ξενοδοχείου σας, και τι το κάνει να λειτουργεί; Είναι το προσωπικό σας, το φαγητό, το προϊόν; Εάν ζυμώνετε οι ίδιοι το ψωμί σας ή φτιάχνετε κρασί, προωθήστε το μέσω μιας εικόνας. Οι επισκέπτες θα δεθούν με την εικόνα και θα καταλάβουν αμέσως τι κάνετε.
Διαλέξτε κάθε φωτογραφία προσεκτικά και περιορίστε τον αριθμό τους σε λιγότερες από 4 ανά σελίδα.
Χρησιμοποιήστε τις φωτογραφίες για να πουλήσετε μια εμπειρία. Αυτό θα επιτρέψει στον πιθανό πελάτη σας να δει τον εαυτό του μέσα στο ξενοδοχείο σας καθώς ευχαριστιέται τη διαμονή του.
Η δύναμη των ανθρώπων - Προωθήστε τις εντυπώσεις τους
Σκεφτείτε ότι οι πελάτες σας είναι οι πρεσβευτές του ξενοδοχείου σας, και αξιοποιήστε τη δύναμη που έχουν τα σχόλιά τους. Αυτά που λένε για εσάς θα μείνουν καιρό στο προσκήνιο είτε είναι μέσω social media networks, είτε μια περιγραφή από στόμα σε στόμα.
Είναι σημαντικό να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες σας να αφήνουν σχόλια σε review sites, είναι είναι θετικά είναι αρνητικά. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα που έγινε, το 95% των ταξιδιωτών διαβάζουν reviews που επηρεάζουν τη γνώμη τους για το ξενοδοχείο και επηρεάζουν την τελική απόφαση για το που θα κάνουν κράτηση.
4 τρόποι για τη δημιουργία feedback:
- 1) Απαντάτε σε όλα τα σχόλια που γίνονται για το ξενοδοχείο σας
- 2) Μαζέψτε όλο το feedback και χρησιμοποιήστε το προς όφελος του ξενοδοχείου σας
- 3) Χρησιμοποιήστε τα reviews των πελατών σας ως σημείο πώλησης στο website σας
- 4) Στείλτε email στους πελάτες σας μετά την αναχώρηση από το ξενοδοχείο σας, και ενθαρρύνετέ τους να γράψουν reviews
Μερικά σημαντικά σημεία που θα σας βοηθήσουν να αναβαθμίσετε το περιεχόμενό σας:
- Επανεξετάσετε το υπάρχον περιεχόμενο του site σας
- Βελτιώστε τα δωμάτιά σας εκεί που "παίρνει" βελτίωση
- Χρησιμοποιήστε αυτό που χαρακτηρίζει το ξενοδοχείο σας ως σημείο πώλησης
- Αναδείξτε τον χαρακτήρα του ξενοδοχείου σας