Δευτέρα Φεβρουαρίου 2, 2015
Το 2015 το Hotel Internet Marketing γίνεται περισσότερο περίπλοκο από ποτέ! Ιδίως στον χώρο του τουρισμού όπου ξενοδόχοι και εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία πρέπει να λάβουν πολλούς παράγοντες υπόψιν τους. Από τις μηχανές αναζήτησης (Google), μέχρι τα online ταξιδιωτικά γραφεία – ΟΤΑ (Booking.com, Expedia κτλ.), ο άκρως ανταγωνιστικός χώρος του ταξιδιού γίνεται πονοκέφαλος για πολλούς επιχειρηματίες. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 13 tips για να σας βοηθήσουν στην προώθηση του ξενοδοχείου σας :-)
1- Βελτιστοποίηση
Βεβαιωθείτε ότι το site του ξενοδοχείου σας έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να μετατρέπει τον επισκέπτη της σελίδας σας σε πελάτη -conversions-, να είναι εύκολο στην πλοήγηση και να έχει καθαρά call-to-action σημεία. Τι να το κάνεις το BOOK NOW button εάν βρίσκεται σε λάθος σημείο και έχει λάθος χρώμα;
2- Social Media Marketing
Αναβαθμίστε την παρουσία σας στα Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης με Social Media Marketing στρατηγική βασισμένη στις τάσεις που επικρατούν αυτή την εποχή. Επίσης μη διστάσετε να επιλέξετε τις επί πληρωμή υπηρεσίες που προσφέρουν τα Social Media Networks (Facebook, YouTube κτλ.), εάν θέλετε πραγματικά να δείτε μετρήσιμα αποτελέσματα στις κοινωνικές πλατφόρμες. Και κάτι σημαντικό: Χρησιμοποιήστε την υπηρεσία Google My Business! Συμπληρώστε τα στοιχεία του ξενοδοχείου σας και ποστάρετε συχνά στο Google+!
3- Φωτογράφηση - Video
Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι θυμούνται το 10% από αυτό που ακούν, το 20% από αυτό που διαβάζουν και το 80% από αυτό που βλέπουν και κάνουν! Επενδύστε λοιπόν στην εικόνα του ξενοδοχείου σας με επαγγελματικές φωτογραφήσεις και δημιουργία προωθητικών video που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην προβολή της επιχείρησής σας online. Μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις, και μπορεί να κάνει πραγματική διαφορά.
4- Εμπειρία
Το 2015 θα δούμε μια ραγδαία αύξηση στην εξατομικευμένη online εμπειρία! Καλό θα είναι να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε την πληροφορία σας για να δημιουργείτε εξειδικευμένο περιεχόμενο, και να στοχεύσετε στους πελάτες ανάλογα με τις προτιμήσεις τους και την online συμπεριφορά τους. Η εμπειρία είναι αυτή που θα δώσει το κίνητρο στον πελάτη να επιλέξει το ξενοδοχείο σας! Θα σας επιλέξει εάν γνωρίζετε τις προτιμήσεις του και τις επιθυμίες. Δώστε την ευκαιρία στον επισκέπτη σας να συμμετέχει σε εμπειρίες που θα του δημιουργήσουν ένταση και δυνατά συναισθήματα.
5- Mobile Marketing
Δεν είναι πλέον μια τάση. Πρόκειται για δεδομένη κατάσταση που είναι απαραίτητη να την συμπεριλάβετε στην στρατηγική που θα χαράξετε για την προώθηση του ξενοδοχείου σας. Αν σκεφτείτε ότι οι 3 στις 5 αναζητήσεις στο Google γίνονται από κινητό, μπορείτε να καταλάβετε το πόσο σημαντικό είναι να επενδύσετε στο mobile marketing.
6- Responsive website
Το site του ξενοδοχείου σας είναι responsive; Είναι δηλαδή συμβατό με όλες τις συσκευές; Αν όχι, τότε κάντε Redesign άμεσα! Ο νέος σχεδιασμός βασισμένος στις ανάγκες της τουριστικής βιομηχανίας και προσαρμοσμένος στις νέες τεχνολογίες, είναι απαραίτητος για να μπορείτε με ευκολία να χαράξετε τη στρατηγική σας. Ποιος ο λόγος να επενδύσετε στο mobile marketing εάν το site σας δεν παίζει σωστά στα κινητά;
7- SEO
Βεβαιωθείτε ότι το site σας φορτώνει γρήγορα, είναι φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης, διαθέτει τα κατάλληλα κείμενα και έχει σωστά links! Με λίγα λόγια: Επενδύστε στο Search Engine Optimization (SEO)! Δώστε χρόνο και χρήμα!
8- Google Adwords
Μια PPC (Pay Per Click) καμπάνια είναι αυτό που χρειάζεται το ξενοδοχείο σας για να έχει αποτελέσματα στις μετατροπές! Το Google Adwords θα σας βοηθήσει να αυξήσετε το traffic του site σας και να έχετε σημαντικές αποδόσεις. Στοχεύστε σε συγκεκριμένο target group και μετατρέψτε το σε κρατήσεις. Επιλέξτε έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της Google (Google Partner) και ζητήστε του να σας βοηθήσει με τα πληρωμένα αποτελέσματα στο Google! Μη διστάσετε να επενδύσετε χρήματα σε αυτή την υπηρεσία. Το Google σας προσέχει έτσι κι αλλιώς. Αλλά σκεφτείτε τι θα γίνει εάν το προσέξετε κι εσείς λίγο… Σκεφτείτε σε κάθε αναζήτηση με το keyword: «Hotels in Greece» να βγαίνετε πρώτοι στα πληρωμένα αποτελέσματα ;-)
9- OTA
Ελέγξτε καλά όλα τα Online Travel Agencies που συνεργάζεστε, και αναρωτηθείτε: Α) Μπορεί αυτό το ΟΤΑ να φτάσει σε πελάτη που εγώ δεν μπορώ; Β) Οι επισκέπτες που μου φέρνει είναι αυτοί που θέλω; Γ) Πόσα είμαι διατεθειμένος να επενδύσω για να έχω αυτούς του πελάτες; Με λίγα λόγια, μάθετε να λέτε όχι σε όλα αυτά τα ΟΤΑ που δεν προσφέρουν ουσιαστικά αποτελέσματα. Οι καλοί συνεργάτες βοηθούν ο ένας τον άλλο. Επιλέξτε μόνο αυτούς που δουλεύουν για εσάς με εσάς, και φέρνουν αληθινά αποτελέσματα.
10- Travel reviews sites
Δώστε σημασία στα reviews των επισκεπτών σας στα διάφορα travel sites όπως το TripAdvisor, αλλά και στη βαθμολογία που σας χαρίζουν! Είναι σημαντικό να απαντάτε στα σχόλια, ειδικά στα αρνητικά, και να κρατάτε υψηλό το rate σας με διάφορες προωθητικές ενέργειες. Βοηθήστε τα ταξιδιωτικά sites να σας βοηθήσουν ;-)
11- Email marketing
Χρησιμοποιήστε επιτέλους αυτές τις λίστες με τα emails πελατών, που τόσα χρόνια μαζεύετε! Με το Email Marketing (αποστολή Newsletters) μπορείτε να στοχεύσετε στην επιστροφή των επισκεπτών στο ξενοδοχείο σας μέσω προσφορών και εκπτώσεων! Όσο για νέους πελάτες, βρείτε τρόπους να μαζεύετε emails ώστε να δημιουργήσετε καμπάνιες με σκοπό τη νέα πελατεία. Μια έξυπνη εφαρμογή μέσω του WIFI του ξενοδοχείου σας, θα μπορούσε να σας το εξασφαλίσει ;-)
12- Καθιέρωση brand
Επενδύστε στην προώθηση του Brand σας! Κάποιες φορές είναι αναγκαίο να ξοδέψετε χρήματα για να καθιερώσετε το όνομά σας, και όχι για να κερδίσετε πελάτες… Είναι σημαντικό να είστε αναγνωρίσιμοι γενικά, και ειδικά στο internet που αποτελεί πλέον τον πιο δυνατό σύμμαχό σας στην αναγνωσιμότητα της επιχείρησής σας!
13- Επιλογή σωστού συνεργάτη
Βρείτε τον σημαντικό αυτό συνεργάτη που θα σας βοηθήσει με όλα τα παραπάνω. Αυτόν που θα σας προτείνει λύσεις βασισμένες στις ανάγκες του ξενοδοχείου σας, και που είναι εξειδικευμένος στον χώρο του τουρισμού. Η βιομηχανία του ταξιδιού είναι τόσο ιδιαίτερη και απαιτητική, που μόνο όσοι ασχολούνται αποκλειστικά με αυτήν μπορούν να εφαρμόσουν, να προτείνουν, να δώσουν μετρήσιμο αποτέλεσμα. Επενδύστε στο Hotel Internet Marketing, έχοντας δίπλα σας αυτόν που έχει τη γνώση να το κάνει σωστά.