Δευτέρα Φεβρουαρίου 23, 2015
Σε αυτό το post θα δούμε τρόπους αναζητήσεων στο Google και πως αυτοί μπορούν να γίνουν εργαλείο για να τσεκάρουμε αν το SEO που έχουμε επιλέξει έχει αποτελέσματα! Ανοίξτε το Google και δοκιμάστε τις παρακάτω αναζητήσεις ;-)
site:yourdomain.com
Σας δείχνει όλες τις σελίδες του site σας που είναι καταχωρημένες στο Google. Το 'Περίπου 172 αποτελέσματα' δείχνει κατά προσέγγιση πόσες σελίδες υπάρχουν. Εάν αυτός ο αριθμός είναι υπερβολικά υψηλός, τότε ίσως έχετε πρόβλημα…
site:yourdomain.com inurl:www
Εμφανίζει μόνο τις σελίδες του site σας που περιέχουν το www στο url. Χρησιμοποιώντας το site:yourdomain.com -inurl:www θα εμφανιστούν αποτελέσματα μόνο για το site σας που δεν περιέχουν το www στο url. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο για να βρείτε τα καταχωρημένα sub domains στο site σας, που ίσως έως τώρα δεν γνωρίζατε.
site:yourdomain.com "text goes here"
Δείχνει σελίδες του site σας που περιέχουν το συγκεκριμένο κείμενο. Δοκιμάστε να ψάξετε για ένα κοινό κείμενο σφάλματος όπως "Sorry but we're out of stock" ή "This page is no longer available".
site:yourdomain.com intitle:"text goes here"
Δείχνει σελίδες του site σας που περιέχουν το συγκεκριμένο κείμενο μέσα στον τίτλο της σελίδας.
"yourbrandname"-site:yourdomain.com
Σας εμφανίζει αναφορές που έχουν γίνει για το site σας, χωρίς να περιλαμβάνει τις σελίδες της ιστοσελίδας σας. Είναι ένας εξαιρετικός και γρήγορος τρόπος για να δείτε ποιοι μιλάνε για εσάς στο web και τι λένε ;-)
site:yourdomain.com filetype:pdf
Σας δείχνει αποτελέσματα για PDF αρχεία σε ένα site, που αναφέρουν το brand σας. Εάν αλλάξετε το filetype θα δείξει το νέο που επιλέξατε (π.χ. yourdomain.com filetype:doc)
πηγή: creativebloq.com