Blog

Ενημερωθείτε για τις νέες εξελίξεις στον κόσμο του internet και διαβάστε τα τελευταία νέα μας!

Νέο website για το Elounda Beach Hotel & Villas από την Eyewide Digital Marketing Agency

Main Image
Η πολύχρονη συνεργασία της Eyewide Digital Marketing Agency με το πολυτελές θέρετρο Elounda Beach Hotel & Villas του ομίλου Μαντωνανάκη στην Ελούντα, συνεχίζει να αποδίδει μέσα από το design και το development του νέου website για το γνωστό resort.

Νέα Εποχή για την ιστοσελίδα του Miraggio Thermal Spa Resort με την Ψηφιακή Υπογραφή της EyeWide Digital Marketing Agency

Main Image
Η EyeWide Digital Marketing Agency, ένα βραβευμένο agency που εστιάζει στη δημιουργία εξατομικευμένων website, με υπερηφάνεια ανακοινώνει την ολοκλήρωση της καινούργιας ιστοσελίδας του Miraggio Thermal Spa Resort, έπειτα από μία άψογη συνεργασία της ομάδας με το ξενοδοχείο.

Η online παρουσία του Eagles Resort εμπλουτιζεται με ένα νέο δυναμικό website από την Eyewide Digital Marketing Agency

Main Image
Η EyeWide Digital Marketing Agency ανακοινώνει με χαρά την ανάπτυξη ενός νέου website για το Eagles Resort, το οποίο «στεγάζει» το εμβληματικό Eagles Palace και τις εντυπωσιακές Eagles Villas στην Χαλκιδική.

Ψηφιακός Μετασχηματισμός ΜμΕ: Οι επιλέξιμες δαπάνες και πώς θα επωφεληθείτε

Main Image
Στην EyeWide προσφέρουμε ψηφιακές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ειδικευόμαστε στην κατασκευή ιστοσελίδων, στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μέρος του οποίου είναι και η online διαφήμιση, και στις διαδικτυακές πωλήσεις. Με 15 χρόνια εμπειρίας στον ψηφιακό κόσμο, δεν θα μπορούσατε να έχετε καλύτερο συνεργάτη για την online παρουσία της επιχείρησής σας.

H RevitUp γίνεται η πρώτη αποκλειστική συνεργάτης του HolidayCheck σε Ελλάδα και Κύπρο

Main Image
Η RevitUp γράφει ιστορία ως η πρώτη αποκλειστική συνεργάτης του HolidayCheck στην Ελλάδα και στη Κύπρο! Είμαστε ενθουσιασμένοι που μοιραζόμαστε το νέο μας βήμα ως μέλος σε ένα από τα μεγαλύτερα τουριστικά websites παγκοσμίως.

Ο Γενικός Διευθυντής του Cavo Zoe Hotel στην Κύπρο, μιλάει για το Hotel Revenue Management και τη συνεργασία του με την RevitUp

Main Image
Ήταν μεγάλη μας χαρά να διαβάσουμε τη συνέντευξη που έδωσε ο κ. Γεώργιος Μότσιος στο εξειδικευμένο onlinemagazineInBusinessNews. Ο Γενικός Διευθυντής του Cavo Zoe Seaside Hotelπου βρίσκεται στον Πρωταρά Κύπρου, ανέλυσε τις τάσεις του HotelRevenueManagement αλλά και τόνισε τη σημαντικότητα της συνεργασίας του με την RevitUp.

Το επόμενο βήμα των Google Analytics: έρχεται το GA4

Main Image
Καθώς οδεύουμε προς ένα (διαδικτυακό) κόσμο με μείζονα σημασία στο GDPR και λιγότερη εξάρτηση σε cookies τρίτων, τα Universal Analytics αλλάζουν και βελτιστοποιούν την συλλογή και την ανάλυση δεδομένων της ιστοσελίδας σας. Παρακάτω θα βρείτε 4 σημαντικές αλλαγές που φέρουν τα νεοσύστατα GA4 και πως μπορείτε να τις αξιοποιήσετε στο έπακρο για το κατάλυμά σας.

Μ. Λιαπάκης: Η εταιρεία Revenue Management Revitup συνεργάζεται με ξενοδόχους σε τρεις ηπείρους

Main Image
Ο Μηνάς Λιαπάκης, Co-founder της RevitUp.direct, απάντησε στις ερωτήσεις μας για το πως ξεκίνησε η RevitUp, ποια είναι η καινοτομία των υπηρεσιών της, ποιοι είναι οι στόχοι που θέτει η εταιρεία σε κάθε ξενοδοχείο και ποιος είναι ο τρόπος επίτευξης του στόχου κάθε ξενοδοχειακής επιχείρησης (κερδοφορία).

Νέο website για το αρχιτεκτονικό γραφείο ‘Λευτέρης Τσικανδηλάκης & Συνεργάτες’ από την EyeWide

Main Image
Η EyeWide Digital Marketing Agency ανέλαβε τον σχεδιασμό του νέου custom website tsikandilakis.gr, το οποίο φιλοξενεί τα έργα και τις υπηρεσίες του αρχιτεκτονικού γραφείου Λευτέρης Τσικανδηλάκης & Συνεργάτες με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης.

Η EyeWide στα καλύτερα 50 Digital Marketing Agencies για ξενοδοχεία στο κόσμο

Main Image
Ηράκλειο, Κρήτη / 28 Ιουνίου 2021: Η EyeWideDigitalMarketingAgency συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων 50 agencies του είδους του παγκοσμίως, σύμφωνα με τη λίστα του Cloudbeds, της δημοφιλής πλατφόρμας για το hospitalitymanagement.

5 Βήματα για να βελτιώσετε την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας!

Main Image
Η αρχική σελίδα του ξενοδοχείου σας είναι σαν trailer μιας ταινίας που έκανε μεγάλη επιτυχία. Είναι η ευκαιρία σας να κεντρίσετε την προσοχή των επισκεπτών και να τους προσελκύσετε. Ας δούμε 5 εύκολα βήματα για να καταλάβουμε πως γίνεται.

5 Τρόποι που η τεχνολογία βοηθά τους ξενοδόχους να προσαρμοστούν στην νέα πραγματικότητα

Main Image
Η ζήτηση για ταξίδια αρχίζει να αυξάνεται καθώς οι περιορισμοί για τον COVID-19 σταδιακά μειώνονται. Πολλοί, από τις χώρες πού έχουν υποστεί απαγόρευση της κυκλοφορίας σε όλο τον κόσμο είναι πρόθυμοι να κάνουν ταξιδιωτικές κρατήσεις και να βιώσουν μια στιγμή κανονικότητας. Αυτά είναι ευχάριστα νέα για τους ξενοδόχους, αλλά δεν σηματοδοτεί και το τέλος της πρόκλησης.

Αξιοποιήστε το Google my Business με τον καλύτερο τρόπο κατά την κρίση του κορονοϊού

Main Image
Για να αποτυπώσετε καλύτερα την τρέχουσα κατάσταση, ένα από τα κανάλια που πρέπει να προσαρμόσετε επειγόντως είναι το Google My Business (GMB).

Η φήμη του ξενοδοχείου σας στα Social Media εν μέσω της πανδημίας COVID-19 είναι πιο σημαντική από ποτέ

Main Image
Η τεχνολογία στον τομέα των επικοινωνιών έχει εξελιχθεί αλματωδώς. Η δυνατότητα να συνδεόμαστε με τους επισκέπτες σε όλο τον κόσμο μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από τις πλατφόρμες των social media. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους τα ξενοδοχεία πρέπει να δράσουν τώρα ή ποτέ, εστιάζοντας στη μεγιστοποίηση της φήμης τους στα social media.

Ξενοδοχειακή ασφάλεια στη COVID-19 εποχή

Main Image
Η φιλοξενία είναι η φροντίδα των ανθρώπων και τώρα, περισσότερο από ποτέ, πρέπει να δείξετε πόσο σας ενδιαφέρει. Τι ενέργειες μπορείτε να κάνετε τώρα για να δημιουργήσετε μια καλύτερη πλατφόρμα για ευκαιρίες στο μέλλον;

Μελέτη της Eyewide: Μείωση διαφημιστικής δαπάνης και καθιέρωση του brand name εν μέσω έξαρσης του COVID-19

Main Image
Μετά τη έξαρση του COVID–19 παρατηρήθηκε μια μεγάλη πτώση στο μερίδιο των OTAs και meta-search όσον αφορά τις αναζητήσεις των ξενοδοχείων παγκοσμίως, καθώς αναγκάστηκαν λόγω ελάχιστης ζήτησης να σταματήσουν την online διαφήμιση και μάλιστα την πληρωμένη διαφήμιση στο brand name των ξενοδοχείων.

Στατιστικά και Δεδομένα για τον COVID-19

Main Image
Σκοπός του άρθρου είναι να προσφέρει μια συνεχή αξιολόγηση για τις συνέπειες του κοροναϊού στις επιχειρήσεις και να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών καθώς και την online συμπεριφορά τους λόγω της κρίσης.