Η πολύχρονη συνεργασία της Eyewide Digital Marketing Agency με το πολυτελές θέρετρο Elounda Beach Hotel & Villas του ομίλου Μαντωνανάκη στην Ελούντα, συνεχίζει να αποδίδει μέσα από το design και το development του νέου website για το γνωστό resort.
Η EyeWide Digital Marketing Agency, ένα βραβευμένο agency που εστιάζει στη δημιουργία εξατομικευμένων website, με υπερηφάνεια ανακοινώνει την ολοκλήρωση της καινούργιας ιστοσελίδας του Miraggio Thermal Spa Resort, έπειτα από μία άψογη συνεργασία της ομάδας με το ξενοδοχείο.
Η EyeWide Digital Marketing Agency ανακοινώνει με χαρά την ανάπτυξη ενός νέου website για το Eagles Resort, το οποίο «στεγάζει» το εμβληματικό Eagles Palace και τις εντυπωσιακές Eagles Villas στην Χαλκιδική.
Στην EyeWide προσφέρουμε ψηφιακές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ειδικευόμαστε στην κατασκευή ιστοσελίδων, στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μέρος του οποίου είναι και η online διαφήμιση, και στις διαδικτυακές πωλήσεις. Με 15 χρόνια εμπειρίας στον ψηφιακό κόσμο, δεν θα μπορούσατε να έχετε καλύτερο συνεργάτη για την online παρουσία της επιχείρησής σας.
Η RevitUp γράφει ιστορία ως η πρώτη αποκλειστική συνεργάτης του HolidayCheck στην Ελλάδα και στη Κύπρο! Είμαστε ενθουσιασμένοι που μοιραζόμαστε το νέο μας βήμα ως μέλος σε ένα από τα μεγαλύτερα τουριστικά websites παγκοσμίως.
Ήταν μεγάλη μας χαρά να διαβάσουμε τη συνέντευξη που έδωσε ο κ. Γεώργιος Μότσιος στο εξειδικευμένο onlinemagazineInBusinessNews. Ο Γενικός Διευθυντής του Cavo Zoe Seaside Hotelπου βρίσκεται στον Πρωταρά Κύπρου, ανέλυσε τις τάσεις του HotelRevenueManagement αλλά και τόνισε τη σημαντικότητα της συνεργασίας του με την RevitUp.
Καθώς οδεύουμε προς ένα (διαδικτυακό) κόσμο με μείζονα σημασία στο GDPR και λιγότερη εξάρτηση σε cookies τρίτων, τα Universal Analytics αλλάζουν και βελτιστοποιούν την συλλογή και την ανάλυση δεδομένων της ιστοσελίδας σας. Παρακάτω θα βρείτε 4 σημαντικές αλλαγές που φέρουν τα νεοσύστατα GA4 και πως μπορείτε να τις αξιοποιήσετε στο έπακρο για το κατάλυμά σας.
Ο Μηνάς Λιαπάκης, Co-founder της RevitUp.direct, απάντησε στις ερωτήσεις μας για το πως ξεκίνησε η RevitUp, ποια είναι η καινοτομία των υπηρεσιών της, ποιοι είναι οι στόχοι που θέτει η εταιρεία σε κάθε ξενοδοχείο και ποιος είναι ο τρόπος επίτευξης του στόχου κάθε ξενοδοχειακής επιχείρησης (κερδοφορία).
Η EyeWide Digital Marketing Agency ανέλαβε τον σχεδιασμό του νέου custom website tsikandilakis.gr, το οποίο φιλοξενεί τα έργα και τις υπηρεσίες του αρχιτεκτονικού γραφείου Λευτέρης Τσικανδηλάκης & Συνεργάτες με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης.
Ηράκλειο, Κρήτη / 28 Ιουνίου 2021: Η EyeWideDigitalMarketingAgency συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων 50 agencies του είδους του παγκοσμίως, σύμφωνα με τη λίστα του Cloudbeds, της δημοφιλής πλατφόρμας για το hospitalitymanagement.
Η αρχική σελίδα του ξενοδοχείου σας είναι σαν trailer μιας ταινίας που έκανε μεγάλη επιτυχία. Είναι η ευκαιρία σας να κεντρίσετε την προσοχή των επισκεπτών και να τους προσελκύσετε.
Ας δούμε 5 εύκολα βήματα για να καταλάβουμε πως γίνεται.
Η ζήτηση για ταξίδια αρχίζει να αυξάνεται καθώς οι περιορισμοί για τον COVID-19 σταδιακά μειώνονται. Πολλοί, από τις χώρες πού έχουν υποστεί απαγόρευση της κυκλοφορίας σε όλο τον κόσμο είναι πρόθυμοι να κάνουν ταξιδιωτικές κρατήσεις και να βιώσουν μια στιγμή κανονικότητας. Αυτά είναι ευχάριστα νέα για τους ξενοδόχους, αλλά δεν σηματοδοτεί και το τέλος της πρόκλησης.
Η τεχνολογία στον τομέα των επικοινωνιών έχει εξελιχθεί αλματωδώς. Η δυνατότητα να συνδεόμαστε με τους επισκέπτες σε όλο τον κόσμο μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από τις πλατφόρμες των social media. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους τα ξενοδοχεία πρέπει να δράσουν τώρα ή ποτέ, εστιάζοντας στη μεγιστοποίηση της φήμης τους στα social media.
Η φιλοξενία είναι η φροντίδα των ανθρώπων και τώρα, περισσότερο από ποτέ, πρέπει να δείξετε πόσο σας ενδιαφέρει.
Τι ενέργειες μπορείτε να κάνετε τώρα για να δημιουργήσετε μια καλύτερη πλατφόρμα για ευκαιρίες στο μέλλον;
Μετά τη έξαρση του COVID–19 παρατηρήθηκε μια μεγάλη πτώση στο μερίδιο των OTAs και meta-search όσον αφορά τις αναζητήσεις των ξενοδοχείων παγκοσμίως, καθώς αναγκάστηκαν λόγω ελάχιστης ζήτησης να σταματήσουν την online διαφήμιση και μάλιστα την πληρωμένη διαφήμιση στο brand name των ξενοδοχείων.
Σκοπός του άρθρου είναι να προσφέρει μια συνεχή αξιολόγηση για τις συνέπειες του κοροναϊού στις επιχειρήσεις και να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών καθώς και την online συμπεριφορά τους λόγω της κρίσης.