Τετάρτη Δεκεμβρίου 24, 2014
Μήπως είσαι ιδιοκτήτης ή εργαζόμενος ξενοδοχείου; Διάβασε παρακάτω τις 5 νέες τάσεις (trends) που θα επικρατήσουν στο internet το 2015 στον χώρο του τουρισμού, και που κατά τους ειδικούς, θα αλλάξουν τους όρους του παιχνιδιού ;-)
1. Διαφήμιση στο Google για ξενοδοχεία
Φαντάσου έναν χρήστη -εν δυνάμει πελάτη σου- που ψάχνει για το ξενοδοχείο σου στο Google, αλλά οι τιμές των τοπικών ανταγωνιστών σου να «ξεπετάγονται» μπροστά του, δίνοντάς του την επιλογή να κάνει κράτηση σε Online Ταξιδιωτικό Γραφείο (ΟΤΑ) ή απευθείας στο site του ανταγωνιστή, ενώ παράλληλα τα οργανικά αποτελέσματα του δικού σου site να χάνουν σε κατάταξη! Αυτό είναι μόνο μια γεύση από το τι μπορούν να κάνουν για σένα οι πληρωμένες διαφημίσεις της Google (Google Adwords)! Η εταιρεία κολοσσός πρόκειται να ανακοινώσει κι άλλα διαφημιστικά προϊόντα για ξενοδοχεία το 2015 που θα διασφαλίσουν ότι ο χρήστης που κάνει online κρατήσεις δεν θα ξεφύγει ποτέ από την "Google εμπειρία"!
Γνώριζες ότι:
• Οι διαφημίσεις ξενοδοχείων στο Google παίρνουν τις καλύτερες μετατροπές (conversion rate)
• Κάθε μήνα γίνονται 22 δις αναζητήσεις στο Google για ξενοδοχεία
• Περίπου το 10% – 20% όλων των online κρατήσεων γίνονται μέσα στο Google –αναζητήσεις και διαφημίσεις.
Τι πρέπει να κάνεις για το ξενοδοχείο σου:
• Να είσαι καλά προετοιμασμένος, και ξεκίνα αμέσως με την προώθηση του ξενοδοχείου σου σε όλα τα προϊόντα της Google (Google +, Google My Business και Google Maps).
• Κάνε τον προϋπολογισμό σου και ρύθμισε το account σου στο Google Hotel Finder. Επίσης χρησιμοποίησε τις πληρωμένες διαφημίσεις της Google (Google Adwords) ώστε να αυξήσεις τις online άμεσες κρατήσεις σου!
2. Sites για reviews (σχόλια επισκεπτών) θα παίξουν μεγαλύτερο ρόλο
Ενώ το Trip Connect κυριάρχησε το 2014, το 2015 θα εστιάσουμε στο Trip Connect Instant Booking και το μοντέλο του Pay Per Booking (πληρωμή ανά κράτηση). Αυτό το σύστημα θα επιτρέπει στους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση μέσα στο Trip Advisor! Τα καλά νέα για τους ξενοδόχους; Θα υποχρεώνονται να πληρώνουν μόνο εάν ο χρήστης ολοκληρώσει την κράτησή του.
Τι πρέπει να κάνεις για το ξενοδοχείο σου:
• Πρέπει οπωσδήποτε να γίνεις μέλος του Instant Booking, ώστε να μειώσεις το κόστος, μιας και θα πληρώσεις μόνο εφόσον ο χρήστης ολοκληρώσει την κράτησή του.
• Να ρίχνεις που και που μια ματιά και στα υπόλοιπα review media sites και τις προσφορές τους.
3. Το κινητό θα αναδιαμορφώσει το internet marketing
Εάν έως τώρα έχεις αγνοήσει τον παράγοντα «κινητό», από εδώ και πέρα θα δυσκολευτείς να το αγνοείς, αν θέλεις να διεκδικήσεις κι εσύ μέρος των online πελατών. Τα στατιστικά του 2014 έδειξαν ότι η προτίμηση στα κινητά αυξήθηκε, και απ’ ότι φαίνεται θα συνεχίσει να αυξάνεται!
• Το 66% αυτών που έχουν smartphone επιλέγουν να ψάξουν και να κάνουν κράτηση από το κινητό (εκτός των ΟΤΑ)
• Last Minute Bookings - Περισσότερο από το 60% των κρατήσεων από κινητό γίνονται μέσα σε 24 ώρες πριν την ημέρα διαμονής.
• 66% των emails διαβάζονται σε κινητό ή tablet
• 40% των κατόχων κινητών τηλεφώνων χρησιμοποιούν κάποιο social network μέσω του κινητού
Τι πρέπει να κάνεις για το ξενοδοχείο σου:
• Το 2015, περισσότερο από ποτέ, πρέπει να συμπεριλάβεις στην στρατηγική σου το mobile marketing, σε οτιδήποτε κάνεις!
• Εάν δεν έχεις responsive site (συμβατό με όλες τις συσκευές), πρέπει να αποκτήσεις τώρα ;-)
• Δώσε βαρύτητα στις last minute κρατήσεις, και ξεκίνα στρατηγική για να αυξήσεις τις κρατήσεις που γίνονται την ίδια μέρα με την διανυκτέρευση
• Χρησιμοποίησε λογισμικό που προσφέρει υπηρεσίες κρατήσεων και πληρωμής μέσω κινητού.
4. Η τεχνολογία Cloud θα συνεχίσει να μεγαλώνει
Το 2015 θα είναι η χρόνια που για πολλά ξενοδοχεία θα είναι απαραίτητη η Cloud τεχνολογία, είτε πρόκειται για τη διαχείριση των εσόδων (revenue management), τη διαχείριση του ξενοδοχείου ή την εμπειρία του πελάτη.
• Σύμφωνα με μελέτες το 33% των ξενοδοχείων χρησιμοποιούν apps βασισμένα στο Cloud
• Η αύξηση των κρατήσεων από «έξυπνες συσκευές» (κινητά, tablets κτλ.), σημαίνει ότι τα ξενοδοχεία θα απαιτήσουν γρήγορα συστήματα cloud για να τα συμπεριλάβουν στο mobile marketing
Τι πρέπει να κάνεις για το ξενοδοχείο σου:
• Επένδυσε χρήματα και ενσωμάτωσε την τεχνολογία Cloud στο marketing plan του ξενοδοχείου σου!
• Υπολόγισε τα οφέλη που θα έχει το ξενοδοχείο σου εάν αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις την Cloud τεχνολογία.
5. Η αξία του Brand θα αποκτήσει σημασία
Η αύξηση του lifestyle brand, του ανταγωνισμού και των ταξιδιωτών θα καταστήσει σημαντικό για το ξενοδοχείο σας να διαφοροποιηθεί και να κερδίσει επιπλέον μερίδιο της αγοράς, λαμβάνοντας υπόψιν του σοβαρά και τον ανθρώπινο παράγοντα.
Τι πρέπει να κάνεις για το ξενοδοχείο σου:
• Ως μέρος της μακροπρόθεσμης στρατηγικής σου, υιοθέτησε μια θέση που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του επισκέπτη και θα τον φέρει πιο κοντά στην επιχείρησή σου σε συναισθηματικό επίπεδο.
• Βρες τρόπους να συνδεθείς με τον πελάτη σου και να προωθήσεις την ανθρώπινη πλευρά του brand σου μέσα από δικές σου πλατφόρμες όπως το site σου ή τις σελίδες σου στα Social Media Networks.