Πέμπτη Μαΐου 14, 2015
Το να διηγηθείς μια ιστορία μέσα από εικόνες είναι μια από τις πιο πολύτιμες στρατηγικές των hotel marketers, γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι (40-65%) τείνουν να μαθαίνουν πράγματα, κοιτάζοντάς τα! Δεν είναι παράξενο που το 70% των marketers αύξησαν τα οπτικά μέσα στο social media marketing. Αυτή τη στιγμή, μια από τις πιο δημοφιλείς visual social πλατφόρμες είναι το Instagram, και τα στατιστικά του Instagram αρκούν να σας πείσουν να ξεκινήσετε έναν Instagram account άμεσα!
Το Instagram έχει πάνω από 200 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, και από αυτούς το 41% είναι ηλικίας από 16-24. Είναι ένας ακόμη υπέροχος τρόπος να συνδεθείς με τους ταξιδιώτες της χιλιετίας, αφού το 30% των εφήβων στην Αμερική θεωρούν ότι το Instagram είναι το πιο σημαντικό social network (Twitter 27% και Facebook 23%). Το εύρος και η διάδοση του περιεχομένου του Instagram κόβει την ανάσα μια και αναλογικά κάθε μέρα οι χρήστες ανεβάζουν 60 εκατομμύρια φωτογραφίες!
Εάν το ξενοδοχείο σας θέλει να εκμεταλλευτεί αυτή την συναρπαστική πλατφόρμα, τότε δείτε μερικά από αυτά που πρέπει να αποφύγετε ή που πρέπει οπωσδήποτε να κάνετε για να ξεκινήσετε!
ΚΑΝΤΕ:
Ποστάρετε φωτογραφίες που αντιπροσωπεύουν την ιστορία του ξενοδοχείου σας! Το Instagram είναι μια πλατφόρμα που σας βοηθάει να παρουσιάσετε τις μοναδικές υπηρεσίες του ξενοδοχείου σας στους travelers. Αναρτήστε μεγάλη ποικιλία φωτογραφιών και videos που "μιλούν" σ' αυτούς που θέλουν να κάνουν ένα ταξίδι, συναρπάστε τους με διάφορα θέματα, από φωτογραφίες με φαγητό του εστιατορίου του ξενοδοχείου έως και μαγευτικά σκηνικά. Προσπαθήστε να κάνετε την παρουσία σας μοναδική και πειραματιστείτε με τα θέματα των φωτογραφιών! Η σελίδα του Beacon Hotel στο Instagram είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του τι σημαίνει ποικιλία.
Δημιουργήστε διαγωνισμούς για τους φίλους της σελίδας σας. Οι Instagram διαγωνισμοί είναι ένας καλός τρόπος για να αυξήσετε τους φίλους της σελίδας. Με το να έχετε φίλους που αναρτούν φωτογραφίες και κάνουν tag το ξενοδοχείο σας και ένα μοναδικό hashtag διαγωνισμού, μπορείτε να δημιουργήσετε μια τεράστια διανομή του περιεχομένου του ξενοδοχείου σας! Το Freehand Miami δημιουργεί συχνά διαγωνισμούς για να αυξήσει τους φίλους στη σελίδα του.
Σκεφθείτε σοβαρά να δημιουργήσετε τα δικά σας μοναδικά hashtags. Με το να δημιουργήσετε δικό σας hashtag για το ξενοδοχείο μπορείτε να αξιοποιήσετε το user-generated content (UGC). Επίσης δίνετε την ευκαιρία στους πελάτες σας να λειτουργούν ως εκπρόσωποι του ξενοδοχείου σας, στους φίλους της δικής τους σελίδας! Επιπλέον μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις φωτογραφίες για να πείτε την ιστορία του ξενοδοχείου σας online μέσα από τα UGC galleries, όπως το The Gleneagles Hotel έκανε.
Εμφανίζετε τους πελάτες σας σε φωτογραφίες! Με το να προβάλετε τους πελάτες του ξενοδοχείου σας σε φωτογραφίες στο Instagram, χαρίζετε μια πιο ρεαλιστική και συναρπαστική εμπειρία στους χρήστες. Παρουσιάζοντάς τους να διασκεδάζουν βοηθάτε να προβάλλονται οι υπηρεσίες του ξενοδοχείου σας. Όταν συμπεριλαμβάνετε τους επισκέπτες σας σε φωτογραφίες στο Instagram προβάλετε και τα υπέροχα events που διοργανώνετε! Βοηθάει επίσης στο να χτίσετε μια online σχέση με τους φίλους της σελίδας σας.
Μην ξεχνάτε να ποστάρετε σε γιορτές και άλλα ανάλογα events. Κατά τη διάρκεια των γιορτών οι χρήστες αναρτούν φωτογραφίες χρησιμοποιώντας hashtags όπως #christmas, #easter ή #xroniapolla. Αυτός είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να προωθήσετε το γιορτινό περιεχόμενό σας σε εκατομμύρια ανθρώπους. Οπότε το ξενοδοχείο σας πρέπει να "βάλει τα καλά του" για τις γιορτές, να ποστάρει φωτογραφίες στο Instagram και να εύχεται στους followers του! Ένα καλό παράδειγμα είναι το The King and Prince Resort.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ
Μην δημιουργήσετε λογαριασμό στο Instagram και στη συνέχεια να ποστάρετε σπάνια ή και καθόλου! Τίποτα δεν είναι χειρότερο από το να δημιουργήσετε μια σελίδα και να την ξεχάσετε... Το να αναρτάτε συχνά φωτογραφίες βοηθάει στο να κερδίσετε επιπλέον followers και να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες για το ξενοδοχείο σας. Χτίζοντας μια καλή βάση από followers, δημιουργείτε έναν αποτελεσματικό και ευχάριστο τρόπο για να πείτε την ιστορία σας σε χιλιάδες travelers παγκοσμίως! Εάν έχετε θέμα χρόνου και δεν προλαβαίνετε να ποστάρετε, σκεφθείτε την περίπτωση να προσλάβετε προσωπικό για να διαχειρίζεται τη σελίδα σας στο Instagram και στα άλλα social media networks.
Μην ξεχνάτε να μοιράζεστε user-generated content (UGC). Κάνοντας share φωτογραφίες των πελατών σας βοηθάτε στο να προσθέσετε επιπλέον περιεχόμενο στην ιστορία του ξενοδοχείου σας στο Instagram. Κάντε τους επισκέπτες σας tag στις φωτογραφίες σας, ώστε να ξέρουν ότι τους κάνατε share, και ευχαριστήσετέ τους που τράβηξαν τόσο όμορφες φωτογραφίες.
Μην ποστάρετε απλά φωτογραφίες από το ξενοδοχείο σας. Ναι, τα δωμάτια είναι ωραία και η πισίνα σας είναι υπέροχη, αλλά υπάρχουν κι άλλα που μπορείτε να δείξετε εκτός από τις εγκαταστάσεις σας. Το προσωπικό σας είναι κάτι μοναδικό στην ιστορία σας, και το να τους εμφανίζετε σε φωτογραφίες είναι μια πολύ καλή ιδέα για να δείξετε την αξία της ομάδας του ξενοδοχείου σας. Ποστάροντας τοπία της περιοχής και φωτογραφίες με ιστορικά στοιχεία είναι επίσης μια καλή ιδέα! Υπάρχουν πολλές φωτογραφίες εκτός από τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, που ελκύουν τους travelers!
Μην ξεχνάτε να ποστάρετε φωτογραφίες από events της περιοχής. Οι φωτογραφίες με τοπικές εκδηλώσεις είναι ένας υπέροχος τρόπος να συμμετέχει το ξενοδοχείο σας στον ενθουσιασμό. Βάλτε hashtag σε κάθε event και ποστάρετε σχετικές φωτογραφίες, που βοηθούν να ενημερωθούν οι χρήστες και να συμμετέχετε σε συζητήσεις που μπορεί να γίνουν.
Μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε φίλτρα. Τα Instagram filters εμφανίζονται στο application και επιτρέπουν στον χρήστη να δώσει στη φωτογραφία μια επαγγελματική όψη! Τα φίλτρα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να αναβαθμιστεί η ποιότητα της φωτογραφίας. Σα να εμπλουτίζετε την ιστορία σας! Είναι υπέροχος τρόπος να προσθέστε περισσότερη αξία στο brand σας, γιατί βελτιώνει την online παρουσία του ξενοδοχείου σας.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Instagram είναι ένας υπέροχος τρόπος για να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας και τη μοναδική ιστορία του, και αυτή τη στιγμή είναι η καλύτερη για να ξεκινήσετε μια και το Instagram μεγαλώνει καθημερινά όλο και περισσότερο! Ακολουθήστε τις παραπάνω συμβουλές και ξεκινήστε σήμερα!
πηγή: blog.leonardo.com