The Syntopia
Το The Syntopia είναι ένα ξενοδοχείο στο Ρέθυμνο που ξεκίνησε τη λειτουργία του το καλοκαίρι του 2019 υπό νέο όνομα, νέο concept, συνολικά νέο brand.
H πρόκληση:
Να προωθήσουμε ένα νέο ξενοδοχείο πριν καν ξεκινήσει τη λειτουργία του. Να δουλέψουμε πάνω στο rebranding και repositioning του ξενοδοχείου. Να επανατοποθετήσουμε και να διευρύνουμε το brand σε όλα τα κανάλια.
Πώς δουλέψαμε
Δημιουργήσαμε σε πρώτη φάση ένα one page και στη συνέχεια ολοκληρωμένο website, με υψηλής ποιότητας φωτορεαλιστικές απεικονίσεις. Έχοντας αυτό σαν εργαλείο δουλέψαμε για την επικοινωνία του νέου concept, ενισχύοντας το brand, σε επιλεγμένες αγορές και με κοινό – στόχο τους millenials. Επίσης προσπαθήσαμε να μεταδώσουμε την εμπειρία που θα ζήσει ο δυνητικός πελάτης μέσα από το website δημιουργώντας ενότητα “Εxperiences”, αξιοποιώντας το UGC content του Instagram, καθώς και τα άρθρα στο blog του ξενοδοχείου.
Ως προς τα Google Ads, δουλέψαμε με καμπάνιες Search, Display, Remarketing και Video.
Τι πετύχαμε
Για το διάστημα Δεκέμβριος 2018 – Οκτώβριος 2019 οι καμπάνιες για την προώθηση του brand στο Facebook έφεραν 4 εκ. εμφανίσεις και 12.000 link click στο νέο website. Αντίστοιχα στο Google Ads το μίγμα καμπανιών έφερε 151.000 εμφανίσεις, 9.000 click και απόδοση (ROAS) 1 προς 4. Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου είχε σχεδόν 100.000 επισκέψεις (sessions) το ίδιο διάστημα.